Solen lyser med sin frånvaro...........

Grå , trist och regnig dag.

I går hade vi en trevlig kväll våra vänner som vi träffade i Thailand kom det var Håkan, Maria och Alex. Vi bjöd på rådjurssadel som blev uppskattat. Såg på alla bilderna samt filmen som vi tagit.Sen blev det kaffe, glass,jordgubbar o chokladsås det var oxå gott.
Det var en riktigt lyckad kväll.
Thérese o Neil kom vid 22-tiden dom ska sova här för vi skulle köra dom till Kastrup.
Så upp i ottan kl 06.00 fick i oss var sin smörgås sen bar det i väg till dk, Thés o Neil ska till Grekland Lerdos i vecka,Neils bror ska gifta sig på Lindos på fredag.
Jag ville oxå till lite sol o värme men ack nej jag får vackert stanna hemma.
När vi kom hem gick jag o lade mig ska jobba i natt riktigt gott soveväder.

Gubben jobbar idag oxå ska snart börja med maten som blir pytt av maten som blev över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0