PANIK

Jag har stått still en hel vecka.....då får man bara PANIK jag har inte gjort något annerlunda.
Ok jag har varit på kurs 2 dagar onsdag o torsdag med fantastiskt god mat men jag åt lika lite som jag brukar, när dom andra åt kakor åt jag ett knäckebröd med kanel supergott.
På torsdag em efter kursen skulle vi gå ut det började med att vi hamnade på Obelix en bit ifrån Scala dom drack öl o jag en smoothe mmmm vad god med jordgubb o banan. Där satt vi ute en bra stund i det underbara vädret ca 20 grader, därefter begav vi oss till en vietnamesisk restaurang ingenting för mig......det var gott men nej dit går jag inte igen. Konstigt den e superpoppis massor med folk långa köer utanför???????????Nettan o jag delade på en rätt.

Jobbade helg inte så kul försökte byta bort min fredag då det var valborgsmässoafton men det gick inte Nettan lyckades byta både fredagen o lördagen kul för henne......medan en annan fick slita jobbiga nätter båda dagarna betydligt bättre i natt.
Skönt att vara ledig i 2 veckor ska jobba lite extra 2-3 nätter har fått en på barn&ungdom det ska bli kul.
Jag har faktiskt tagit kort före o efter men dom kommer in nästa gång finns på datorn hemma......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0