Livet är härligt!

- 23.7 kg det är kanon.
Det har gått riktigt bra förra vecka + idag, jag hade hoppats på -25 till vi ska till London men i den här takten går det mkt bättre. Vi ska till London 15/7-19/7.

Det var en trist dag i torsdags den började bra..... Jag var i Trelleborg och skulle hämta kläder som jag beställt körde sen hem till Thés o Neil vi hade bestämmt sedan tidigare att vi skulle till Norrvidinge och köpa blommor. Dom åkte med mig till Svedala där vi sen träffade Anders. Vi fyra shoppade blommor vi skulle ha 5 st amplar bla.
Vi åt kina mat på en restaurang i Käglinge det var gott.
Hem o planterade och sådde lite grönsaker.
Vid kl 20.40 gick jag in o skrubbade mina händer samt skulle in i duschen innan semifinalen i melodifestivalen skulle starta kl 21.
Till min fasa upptäckte jag att min vigselring var borta..........
Sprang omkring som en yr höna men kunde inte finna den jag har sagt så många gånger att jag skulle ta av mig ringarna eftersom de satt så löst.

Nu 4 dagar senare har vi fortf inte hittat ringen FAN, FAN ,FAN.

Men jag hade en trevlig morsdag det var ju Thés som köpt men Martin var med och betalade så det var ju från dom båda. Fick en jättefin blomma sen hade dom köpt en tårta.
Vi gick ut o åt på Sankta lucia i Vellinge det blev billigt o bra min barnportion med pasta de la casa bjöd dom på + all dricka.

Vi hade Jocke o Annika på grillat i lördags det slutade med att Nettan o Jörgen oxå kom trevlig kväll. Men massor av disk det var därför vi gick ut på söndagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0