JAAAAAAAAAA

Ja äntligen fick vågen spel...... - 22,6 kg.
Det satt långt inne att släppa dom grammen:-) Men nu e det gjort känns superbra!
Köpte ett par röda 3/4 dels byxor igår mellan 5-6 storlekar mindre än vad jag hade innan operationen visst blir man lycklig......jippi jippi jippi

Nästa att köpa är lite mindre underkläder.....

Sonen är fortfarande sjuk men är nu på bättringsvägen skönt det har varit en dryg förkyldning med feber o hosta.
På måndag åker han tii Göteborg med skolan o kommer hem på tisdag.

Thérese o Neil var hos oss igår vi grillade o åt danska nypotatis det var minst sagt gott.
I dag bär det av till Käglinge ska köpa blommor handelsträdgården precis utanför(som jag glömt namnet på) har stora fina amplar för 100 kr styck riktigt billigt med andra ord.

Jag berättade för Thérese att jag hade en överaskning till henne....hon blev överlycklig när hon fick en biljett i sin hand till Peter Jöbacks konsert på konserthuset 3/10. Det ska bara bli såå kuligt, det har vi velat väldigt länge.

I morgon kommer Jocke o Annika hit vi ska äta o dricka gott det blir grillat förstås, men det är alltid gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0