Jaaaaaaaaaa äntligen!

- 20,5 på vågen oooooooooo vad glad jag blev.

Men det har varit en jobbig vecka jag har frusit som en liten gnu o trött som jag vet inte vad. Nu är jag halvvägs av min viktnedgång.....känns bra.

Så har sonen fyllt 19 år hade kalas för nära o kära i fredags, bjöd på smörgåstårta som jag oxå en en liten bit av.
Martin fick öppna sitt paket lite innan han fick en ny mobiltelefon en Samsung Jet han blev överlycklig.

Han läste intruktionerna så ögonen glödde o kom inte i säng fören kl 01 på natten.
I morgon på hans födelsedag är han bjuden på grillfest hos Amandas syster, Martin ska ha sin fest när det blir lite varmare för här e svinkallt.

Thés o Neil kom under dagen ville ha hjälp med beställningen av tax free varor det blev inte så bra dom hade laggt in x2 på många varor så jag får ringa dit på måndag.
Dom skulle till skopunkten så jag följde med, Anders sov som vanligt på soffan.
Vi körde omkring lite i Malmö men hittade inga skor, skulle även till Loppmarknad men där var stängt så vi gör ett nytt försök idag dom har ju märkesvaror för smink till halva priset.
Efter Malmö blir det grilltajm...........mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0