Härliga onsdag

Ja vägt mig gör jag inte fören på fredag men jag fryser konstant.......måtte vågen få ett frispel!
Har faktiskt varit 2 fina dagar med lite sol men fy katten vad kallt det är.

Anders o jag var på hundfältet med Stacy i måndags vi apporterade med henne o det gick bra, när vi skulle hem o var 30 meter från bilen fick hon ett frispel och sprang utav bara helvete.....skulle jaga ankor IDIOT.
Hon sprang mot ankorna 500 meter bort rusade över en cyckelväg o ner i en damm.......hur dum e man då på en skala???????? Anders o jag fick en extra gåtur.....Hittade djuret, körde sedan hem till Titti på en fika.
Trevlig pratstund det var längesedan vi träffades.

Körde hem o innan dess hämtade vi hem lite kina mat mums det e gott det.

Stacy var skum då vi kom hem skakade i kroppen o var allmänt konstig pep gjorde hon oxå........vi vet ju inte vad som hänt eftersom hon var så långt från oss.
Hon var ännu knepigare i går står mest o tittar på oss varken åt eller drack på hela dagen, vi gick ialla fall på hundkursen det gick bra men hon vägrade att sätta sig vi konstaterade att hon hade ont i svanken/låret. Hon åt när vi kom hem, vet som sagt inte vad som hänt vi får hoppas att det bara är en sträckning i en muskel.

Jag tog en x-tra vagt i natt o ska snart hem o sova det ska bli skönt.♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0