Tisdag en riktigt solig dag

- 13,1 kg hej o hå vad det går.....
Dagen började väl inte så bra, åt min gröt det var gott. Därefter skulle vi på begravning Martins vän Christoffer Sjögren skulle begravas. Det är bara superjobbigt med begravningar, många släktingar o klasskamrater. Martin var riktigt ledsen, ja jag grät ju oxå så klart dom började med att spela låten Smile med Harpo då brast det.
Efter det körde vi till Valen Martin ville gå till skolan en stund o jag gick o handlade, köpte bla Mivitotal flytande vitaminer o mineraler starkt som fan var det.
Gubben har smittat mig med förkyldningen så vi gick o lade oss 1 timme det var skönt.

Längtar tills i morgon då dom äntligen ska ta bort mina klamrar 20 st har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0