Sommartiden börjar!

I förrgår var det en underbar dag sol o värme 15 grader mmmmmmmmmm va gött.Thés o jag gick en lång runda med hundarna. I går var det en regnig dag grå o trist men vi var på kalas hos Thés god mat o tårta åt dom......jag åt som vanligt purékost totalt smaklös spagetti m köttfärssås o potatismos. När Conny, mamma, Arne o Doris hade åkt såg vi på Amerikan pie 4 den var kulig.....
Sen blev det hemfärd slöade framför tv:n. Tvättade lite oxå.
Jag är bättre från min förkyldning skönt.
I dag händer det inget speciellt Martin o Thés ska träna så vi ska köra Martin till Trelleborg. Jag själv ska köpa lite ljus, Anders följer med så vi ska titta på en jacka till mig som jag vill ha från Intersport den e bara så snygg! Blir kanske en för tidig påskpresent från min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0