snart 1 v med purékost

I går var det en bra dag började med gröt till frukost när man o son var ute ur huset intog jag horisontalläge i sängen....sov 1 timme. Upp duschade sen iväg till vårdcentralen, en distriktsköterska tog bort mina agraffer,det var så skönt att bli av med dom. Var därefter o handlade fick tips av Carina att man kunde köpa frysta bär till en smootie det var bara gudomligt gott 1 dl juice o i påse bär.
Måste oxå tacka min man för förkyldningen men tack o lov slipper jag liemannen var bara Anders som såg honom......


- 13,5 kg på vågen i morse fina grejor!
Jag är vrålförkyld pallade inte gröt så det blev yoghurt o sen en kopp te, Har ett välstädat hem tack o lov för städerskan hon e toppen.
Thés o Neil kommer det är ju våffeldagen idag men dom kommer på eget bevåg......
Och min älskade dotter blir 22 år i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0