Slö lördag

- 11,8 kg det går stadigt nedåt.......
Hade en riktig slö mysig förmiddag intog soffläge o slötittade på tv. Gjorde mig i ordning sen och vid 14-tiden kom Thés o Neil. Kl 15.15 körde vi o hämtade Doris för en vidare färd till Arlöv då mamma hade födelsedagsfest. Dom bjöd på god mat jag fick fisk o skaldjurssoppa gott men dom andra fick kassler med god sås o grönsaker samt ris, gott för dom sen blev det tårta det tyckte dom om......jag drack vatten sååååååååååå himla roligt.
Anders var hemma som en riktigt förkyld man.......liemannen är efter honom.......fick en doggybag med från mamma med mat o tårta han har legat på soffan sen han kom hem från jobb.
Hoppades få titta på postkodsmiljonären med det fick jag då rakt inte det var viktigare att han såg sitt jävla bögprogram babylon eller vad fan det heter............lite lagom sur blev jag............ och den skitserien tar ju aldrig slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0