Mår bara bra!

- 11,4 kg.....skojigt!
Sitter inte sysslolös aktiverar mig men dock inte med motion utan fönstershopping och soffprovning.... men det e kul det med. Var en sväng hos mamma med broren hade 2 par byxor jag inte kunnat använda på ett tag men nu var det dax att lägga upp dom det ena paret hade jag inte använt prislappen satt kvar satt väl för hårt när jag köpte dom. Riktigt roligt vill köpa en ny jacka på intersport men e det lönt?????? Vilken storlek ska man i sådana fall satsa på? Kostar dock 890 kr cerise jättesnygg
I dag händer inget speciellt Martin praktiserar skall hämtas kl 16.00 sen ska vi köpa en begravningsbukett, Martins kompis dog för en och en halv vecka sedan så det är begravning på tisdag i Gislövs kyrka sorligt han var lika gamal som martin och vad vi vet dog han av övervikt.
I kväll blir det att titta på hockey på tv:n Redhawks måste ta Almtuna (o det gör dom)
I morgon ska vi till lille mor som fyller år, hon bjuder på mat, jag får soppa så det tackar jag för.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0