Måndag


- 12,5 kg helt ok

I går hade vi en lugn skön dag//kväll på dagen letade vi soffa till Martin, som vi oxå hittade ska hämta den nästa vecka. Efter det blev det fika hos Thés o Neil det blev bestämt att vi skulle äta tillsammans o spela monopol. Martin o jag körde hem för att utfodra djuren samt släppa ut dom en stund o jag letade som en galning efter vårt monopol spel fann det dock inte. När vi skulle köra träffade Martin Filip så Martin ville vara hemma. Jag körde in på Ica maxi o köpte ett nytt monopol 229 kr.
Thés o Neil käkade tacos medans Anders åt sin nyköpta pizza gott för dom jag åt soppa.
Sen blev det spel jättekul kl 22.30 orkade jag inte längre Neil hade redan åkt ut .....vi förklarade Thés som vinnare. Klockan 22 gjorde vi ett avbräck då var jag yr o vrålhungrig fuskade lite  o åt ½ dl puré kalops mmm.
Det var bara gott.... ok man fick ju krydda lite för det var nästan smaklöst.


I morse åt jag havregrynsgröt skulle äta 1 dl gröt o 1 dl mjölk åt ½ orkade inte mer o nu sitter jag o äter mango o banan puré 1 dl rätt gott faktiskt.
Har precis gjort pajdeg som jag ska lev till Thés så dom kan äta tacopaj till kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0