En solig tisdag

- 14.4 kg på vågen :-)
Jag hade ju sett en snggg jacka på Intersport som jag bara ville ha, Anders o jag körde Martin till Trelleborg han ville träna med Thés o Neil. Gubben o jag körde upp på Valen o tittade på jackan men herregud den var ju skitful.........prasslig tunn o ful så besviken jag blev, skulle kanske söka jobb som fotograf o lära mig hur man fejkar bilder.

Gårdagen var ganska händelselös, Martin o jag gjorde vid uterummet sorterade o kastade en massa det blev bra sen återstår skurning av golvet.
Martin skulle träffa några polare i Trelleborg så jag körde honom dit. Thés, Neil o jag var först på City gross sen köpte vi ägg o sist blev det Möllers jag köpte lammkotletter till Anders o Martin. Därefter var vi värda en fika det blev en kopp te för min del men det var gott.
Hämtade sonen kl 22.00 vi såg på en Beck film när vi kom hem. Anders jobbade till kl 00.30 då hade jag redan laggt mig.

Eftermiddagen bjuder inte på något speciellt Anders sa att han skulle komma hem " vanlig" tid men det vet han inte vad det är så han sa kl 17.00, vi får väl se när det blir.

Har börjat med en utomordentligt god frukost 1 kokt ägg o 1 dl yoghurt + mina vitaminpiller. Jag längtar så jag håller på att spricka efter knäckebröd ooooh så gott det ska bli o få tugga. Säger bara Måndag morgon då blir det knäckebröd med ägg o kaviar mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0