Dag 21 och sista innan operationen.

Jaaaaaaaaaaaaaa då är det sista dagen. Kom hem från jobbet vid 08.20kl drack min frukost o kröp i säng.
När jag öppnat dom blå drack jag igen sen fixade jag lite mat till min familj. Vi ska på hockey hoppas Malmö vinner( men det gjorde dom inte) Det försvann några hungriga timmar där....pratade med min gamla skolkamrat Lena som har en son som spelar är tyvärr skadad resten av säsongen men vi får ju hoppas på en comeback!
Har precis avnjutit 2,5 dl keldasoppa fisk o skaldjur gott gott gott.

Alla nära och kära har ringt och önskat mig lycka till. Trevligt!

Ja det var allt för denna gången får fortsätta när jag kommer hem vilket inte blir på tisdag hoppas dom släpper mig på onsdag om allt är ok.

Kommentarer
Postat av: Lena

tankar till dig



Kram från

"Larsson* ;-)

2010-03-09 @ 00:12:46
URL: http://lenalag.org
Postat av: Mia

Hej...

Har du inte kommit hem än??

2010-03-12 @ 09:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0