Dag 20

Sov länge gick upp kl 10.30 så skönt det var.....
Drack min "goda" dryck till frukost. Sen lastade vi bilen med kartonger o annan skräp från uterummet och körde med det till tippen. Martin skulle träna med Thès så vi lämnade honom på träningen innan, sen körde vi o löste en biljett till mig till Redhawks match i morgon, därefter köpte vi filter till fläkten i köket, och till sist körde vi till Lidl och skulle köpa bla bananer men dom var slut så klart. Sist hämtade vi upp Martin igen som tyckte det var skönt att han tränat. Jag ska jobba inatt så jag slängde mig i sängen o sov i 2 timmar, gick upp och gjorde mig i ordning, drack min mat sparrissmak, körde till jobb tankade på vägen och styrde kosan mot Riget skulle få påskrivet att jag jobbat där i februari hade inte fått betalt för den natten, efter påskrivningen köpte jag lite bröd och pålägg till familjen. Kom till jobb 19.20 kl o har 12 timmar innan hemfärd.
OOOOOOOOO vad jag längtar till Måndag vet inte hur det känns att äta eller dricka och bli mätt har glömt denna känsla............

Kommentarer
Postat av: Lena

Lycka till i morgon!

Ska tänka på dig och hålla tummarna :-)



Kram från din gamle lek kamrat ;-)

2010-03-07 @ 12:36:05
URL: http://lenalag.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0