Dag 19

Gick upp som vanligt med Martin men hoppade i säng igen jag e bara SÅ trött.
Thés o Neil kom en sväng dom fikade hos oss Martin hade åkt med dom hem. Vi körde till Toppen i Vellinge inhandlade div soppor, lättfil. osockrad yoghurt och nyponsoppa, bra att ha när man kommer hem. Jag får ju inte bära något på jag vet inte hur länge det får jag nog besked på innan jag lämnar Ljungby.
Gjorde mat i vanlig ordning och plockade undan i vanlig ordning.........
Anders intog soffläge i en timme sen körde vi till våra vänner i Höllviken trevlig kväll jag drack vatten och dom andra drack annat gott:-)
Vi körde hem vid 01.00 tiden Martin sov när vi kom hem
Jag gick o lade mig direkt o somnade på mindre än 1 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0