Dag 17 o 18

Gårdagen var en seg och jobbig historia....Körde hem till Nettan kl 08.30 jag hade köpt bullar med till henne hon åt o jag drack en kopp te. Kl 09.45 körde jag till Ljungby,det var faktiskt jobbigt att köra så långt och speciellt då Nettan sov nästan hela vägen. Vi var där redan kl 12.00 talade om att jag var kommen sen gick vi ner till restaurangen o tog en kopp kaffe. Gick tillbaka kl 13.00 kom nästan direkt in till läkaren för ett inskrivningssamtal pratade lite han sa att jag INTE skulle komma hem dagen efter utan skulle få stanna 3-4 dagar jag säger 2 sen ska jag hem om allt går som det ska.
Sen var det dax att prata med en ssk hon informerade om det jag redan visste och tog blodprover,därefter skulle sjukgymnasten visa en grej man skulle andas i och efter det var det till att träffa en narkosläkare trevlig men hon är ledig nästa vecka så det blir någon annan. Efter detta samtal var det dax att träffa ssk igen hon skulle informera att jag gärna fick bo på pt hotellet det kostade 125 kr och det ville jag inte betala vi kör kl 05.00 söndag morgon. Sen informerade hon om att jag skulle duscha med hibiskrubb på söndag kväll och måndag morgon och att jag skulle ta en blodförtunnande spruta kl 20.00 söndag kväll sen var vi beviljade att köra hem. Tack för det, jag körde själv hela vägen tillbaka oxå men tyckte det gick fortare. Rinde Eva frissa på vägen hem hon kunde klippa mig på kvällen så jag släppte av Nettan och körde direkt till Eva. Nyklippt och "grann" körde jag hem o drack modifast sparris det var ok.......men jag blir inte mätt.

-6 kg på vågen idag ganska kul faktiskt.
Gick upp i vanlig ordning och gjorde frukost till min son sen kröp jag i seng igen o det var så skönt fick 2, 5 timmar till.
Händer väl inte något speciellt i kväll. Det var allt för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0