Dag 16

-5,6 på vågen alltid något, men det kunde varit bättre.
Nettan o jag har varit i Dk på ett info möte om självmordsrisker dom bjöd på morgonbullar o gott pålägg   kul för dem som kunde äta det. Jag följde med Nettan hem på en kopp kaffe mormor kom oxå dit snackade lite ekonomi.
Körde sen vidare till Triangeln tii USA neils jag får ju inte ha lack på mina naglar, bröt 1 innan jag kom till bilen o ytterligare en när jag kom hem.

När det var klart var jag o tvättade bilen och det var verkligen behövligt. Ska nu göra korv stroganoff till make o son.
Det blir en tripp till arenan för att titta på ishockey hoppas redhawks vinner.......

Det var allt för denna gång i morgon blir det en lång dag ska till Ljungby kl 13.00 Nettan följer med mig det tar ca 2,5 tim enkel väg så det blir en dryg dag. Ska prata med narkosläkaren o läkaren som ska operera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0