VÅGEN

Jag bara älskar min våg....
- 25,8 man blir ju bara såååå glad -4,2 till det blir stort hoppas jag har nått det innan Bulgarien resan 22/8.
Ja som sagt så bokade vi en resa till Bulgland med mamma o Arne ska bli helt underbart med sol o värme.
Det blir inte "vårt" vanliga hotell medan jag satt o fyllde i uppgifterna "försvann" hotellet så vi ska bo på ett flådigt hotell precis bakom det heter Ibirostar Sunny beach resort det blir nog bra all inclusiv har vi oxå.

Martin o jag har farit runt idag på morgonen när städerskan kom rymmde vi fältet....körde till Trelleborg var först på stek o grillgott Martin frågade om dom behövde hjälp i sommar men dom skulle stänga under sommaren trist, därefter tog vi en fika, köpte ett franskbröd till Thés. Vi lämnade brödet pratade en stund sen körde vi till Borgens trafikskola o skrev in Martin köpte ett startpaket med 10 körlektioner + teoripaket. Dom har redan bokat både teori o körlektioner och en handledarkurs till Anders o mig.
Sen blev det en tripp till Höllviken där Martin ville prata med någon boss ang sitt sommarjobb han fick igår reda på att dom skulle lunch stänga om 2 veckor o Martin har ju sommarjobb tisd, onsd 12-15 kl så nu vet han ju inte hur det blir om han kan få kvällar istället eller vad?????
Dom hade inte öppet i Höllviken så har inte Martin fått något besked idag kör vi dit igen när han slutat.


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0