Sol o Sommar

myspysrökpausmumsig tårta- 27,7 kg mmmmm tycker jag om!

Midsommarafton var en lugn o trevlig tillställning hos Tomas o Lotta. God mat med hembakat bröd och jordgubbstårta.
Spelade kubb i mörker o ja vårt lag förlorade....
Vi var hemma omkring kl 02.00.

Lördagen var mindre kulig tror jag fått en UVI ajajaj.
Var en runda på hamnfesten med Johnsa, Istvan o Stella.Körde sen till Limhamnsfältet o rastade Stacy gick bort till Boo1 o tog en fika, fantastiskt väder.
Körde sen hem Johnsa o Istvan som var bjudna på middag hos Tomas o Lotta........GÖR MAN SÅ?????????
Utesluter 2 personer?????????? Jag skiter i vilket men Anders blev skitförbannad, hade dom inte mat så det räckte kunde vi ju köpt något med oss för vi var ju oxå hungriga.

Vi fick ialla fall en trevlig em/kväll tillsammans med Ola kakel o Maria hamnade på en kinarestaurang som hade uteservering någonstans vid Limhamn. Supergod mat jag kunde beställa en barnportion utan en massa kruks.
Efter att alla utom jag var nöjda med all öl åkte vi hem till Ola som bjöd på kaffe.

Fortf ont så jag får väl beställa tid hos någon doktor på måndag.

Söndagen bjöd på ännu mera sol o värme så vi inväntade Thés o Neil sen körde vi en runda till Ljunghusen mmmva gött! Men bada.....där sviktade jag fy satan vad kallt dom sa 16 grader never ever.....
Körde hem o grillade sedan det var supergott! Fick faktiskt med gubben på en runda med hunden.

Jodå urinvägsinflammation hade jag fått penicilin 3 piller om dagen i 5 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0