Måndag igen!

- 26,8 på vågen fantastiskt.
Det går ju riktigt bra...

Tappar hår o det e fruktansvärt.......köpte svindyra piller i hälsokost affären med massor av b-vitaminer o annat nyttigt.
Får ju nu bara hoppas att det hjälper.....
Var hos Marie igår det var 100 år sedan vi träffades sist, trevlig fika o mycket prat precis som det ska vara när man inte träffats på länge.
Vi har bestämt till nästa träff ev en tripp till Danmark alltid trevligt.

Har varit en toppen helg: Fredag grillade mannen o jag o drack rosé vin mamma, Arne o conny var oxå här.
                                     Lördag firade Neil som fyllt år och tittade naturligtvis på bröllopet oh vad vackert.
                                     Söndag åt frukost på terassen sen åkte jag till Marie. Anders o Conny kollade bilar, jag
                                                 försökte sova en stund sen bar det iväg till jobb.

Det var några superjobbiga dryga 12 timmar i går natt  puha var glad när jag äntligen fick krypa ner i min säng.
Ska jobba inatt o tisdag o onsdag så e resan betald :-)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0