Jaaaaaaaaaaaaa

-25,2 kg det e bara såååå skojigt.
Trots arbetsvecka har jag gått ner ½ kg på 4 dagar det tycker jag e bra, för hur det än är blir det konstiga mat tider när man jobbar.
Det har inte hänt så mycket man är ju bara så asocial när man jobbar, men nu e det meningen att jag ska vara ledig 2 veckor.
Hoppas på lite x-tra arbete.....måste ju ha sol o värme ev Bulgland 1 vecka.....sommaren bara försvann!
Och det e ju bara skitkallt.
Ingen värme i detta land inte.

Tlii min fasa till följd av viktnedgången tappar jag hår.......not nice! Ska snarast uppsöka en hälsokostaffär för att köpa något forskare har sagt att man förmodligen saknar B8 bryr mig inte om vilket bara peruken blir kvar....
Ny vikt på fredag får se vad vågen står på då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0