En solig torsdag

- 26,1 det går bra detta!
- 3,9 till oooo vad jag längtar.......

Jobbade på Amager i går natt lugt o stilla..... ringt som en galning idag till i natt men än så länge inte något.
Skulle till tandläkaren kl 9.15 trist läge när man slutar kl 07.00 o kör hem på mindre än 30 min, men det gick ingen nöd på mig jag åt frukost på Björn´s konditori i Vellinge mumsigt beställde 1 bulle, ost på 1 halva o salami på den andra o en cappucino men den orkade jag inte dricka upp.
Sen begav jag mig till tandläkaren bedövning o lagning av en söndrig fyllning. Hem o hopp i säng kanon sedan när man vaknar bedövningen släppt o ingen vass fyllning.

Det är en otroligt vacker dag solig o varm ringde mannen o bad honom ta ut något grillbart från jobb. Det e ju bara så himla gott med grillat.

Nä nu ska ut i det fina vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0