Arbetsvecka!

Jaaaaa så var det - 24,7 kg. Det är roligt när vågen får spel......

Jobbat hela veckan o har 36 timmar helg framför mig   puha.
I går sov Nettan o jag över här i Dk vi skulle på undervisning på dagen efter det var vi runt lite på stan, var bla på føtex o shoppade lite kläder det blev 2 st toppar o ett par 3/4 dels byxor turkosa jättefina och 3 par trosor+ ett par badbyxor till Martin.
Därefter åt vi pasta på en pizzeria inte säskilt upplyftande.
Gick upp och lade oss en stund igen. Det var bara sååååå skönt att komma hem igen o sova i sin säng.
Var först och köpte lite ostar o kex därefter hämtade jag ut ett paket från Bonpix hade beställt 3 par jeans som passade mig det ena paret var en storlek för små så det blir om en månad eller två som dom passar.Så jag kom inte i säng förren kl 11-11.30 kl.

Mannen gjorde mat i dag lax, nypotatis och citronsås.Det var betydligt godare än gårdagens pasta.Sen var det dax att köra till jobbet efter att ha uppvisning av mina kläder därhemma.

Det är superroligt när man får kommentarer att man gått ner. Har även fått lyckönskningar via mail.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0