Dag 8

Då har det gått en vecka och -3 kg på vågen inte mkt att hurra för med tanke på vad jag utstår 800 kcal om dagen det e inte mkt det. Men jag e inte lika hungrig som jag var förra veckan det var ju bara förfärligt.
Gick upp kl 06 trots att det e sportlov, det var OS hockey Sverige mot Finland o ja vi vann. Kl 09.00 kom städerskorna fint blev det. Sen blev det sängen några timmar skönt. Upp o duscha, laga mat, diska,modifast och vara social.........
Tack o lov jobbar jag hela veckan så jag kan sova bort hungern, det ser jag fram emot.
Det har snöat så gott som hela dagen jag skottade snö på em o det syntes inte när jag skulle ge mig iväg kul,kul,kul. Körde i god tid då det vräkte ner. JAG TROR JAG EMIGRERAR EFTER DEN 8 MARS
HATAR SNÖ VILL HA SOL O VÄRME.
Sitter på jobb o längtar efter sängen kl är 03.22 o jag ska ta en modifast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0