Dag 5

Ja då har ju faktiskt nästan en vecka gått. I dag skulle jag inte kunna äta en ko men en liten kulting hade nog gått bra hihihi.
-1,2 hoppas att det händer någonting snart.........som typ ett riktigt ras.
Drack mitt lort i morse den med kaffesmak o värmde den i micron faktiskt helt ok.
I eftermiddags var jag o hämtade sonen, handlade o sen iväg till tandl sista gången på "käftis" nu blir han överflyttad till Vellinge.
Man o son åt kyckling med potatissallad o vitlöksbröd.........jag drack te ........hmmmmmm
Ska iväg o se Redhawks hoppas det blir bättre än i onsdags den var urusel. Sen blir det till att hämta sonen i Trelleborg hoppas jag får se lite när vi möter Vitryssland.
Nä nu ska jag dricka en lort till innan vi ska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0