Dag 4

Ja inte glömde jag bort att tänka på mat igår...hallå 6-2 till Bofors hmm vad säger man?????? Vi o många andra gick innan matchen var slut då stod det 6-1 ingen spänning o till på köpet hade dom reklam från Mando o delikatessen på Malmborgs, sen dillade bara Ola om hur mätt han var o hur, när o varför han ätit........

Vägde mig i morse -1 kg inte mkt med tanke på dessa uppoffringarna jag gör. Jag fick ett litet återfall o stoppade i mig 20 salta mandlar fy för satan vad jag mådde illa efter det dumt,dumt,dumt.
Gjorde mat till man o barn jag själv åt kelda soppa o ett knäckebröd mumsmums.
Har inte gjort något vettigt idag mest slöat framför tv o svurit åt denna förbaskade snö...jag tror jag emigrerar.....nä tacka vet jag sol o värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0