Dag 3

Jag e hungrig skulle kunna äta en hel ko. Tack o lov jobbade jag igår natt så jag har sovit bort den värsta hungern. I går åt jag något delikat....2,5 dl keldasoppa o ett knäckebröd m skinka utan smör det var himmelskt. Detta får jag tyvärr inte äta varje dag men dom sa i Ljungby att jag skulle gå ner trots att jag fuskade med Kelda ibland.
I kväll ska jag roa mig med att gå på hockeymatch med maken så blir det 3 tim "inte tänka på mat".

Ett bra tips shaka inte Modifast med kokt vatten det gjorde jag o det sa poooffff o hela köket blev klätt med Modifast med kaffesmak, tack o lov hade jag hämtat sonen innan så han kunde ta längst upp. Det blir otrolig mkt av 200 ml Modifast.

. mmmmmmmmmmmm va gott, fin mat i Thailand

Har försökt få tag på Nettan men det har inte lyckats............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0