Dag 12 o 13

Står stilla på vågen TRIST men det kommer väl......
I går hände faktiskt ingenting jobba, äta hm dricka e det ju jag känner mig nästan som en alkis.....dricka lort 4 ggr om dagen det gör nog alkisar med........oxå sov jag. Mannen skulle på fest så Martin var ensam hemma o tyckte det var trist inga polare hemma o tur var väl det :-)))

 Jag tror jag ska starta en grupp på facebook: Bojkotta sprit o vitlöks doftande män från sovrummet.
Trodde jag skulle dö när jag kom hem i morse till denna stank.......somnade dock men det var nog av ångerna.....
Maken berättade sen han han blivit bjuden på bla bakad potatis med vitlökssmör  jo tack det sista förstod jag...och resten ville jag inte veta i alla fall inte det i matväg då jag fortfarande är HUNGRIG!!!!!!
Ska bli skönt när jag blivit opererad då blir jag ju ialla fall mätt nu är jag ständigt hungrig.

Är på jobb näst sista natten på ett tag har gjort ett internt byte så jag är fri imorgon men ska jobba nästa lördag, ska på 80-års uppvaktning i morgon det är Gunnar som fyller år. Jag ska sitta tillsammans med Tomas o Mia som oxå blivit opererade, Mia får ju äta vanlig mat men Tomas får bara äta puré kost o jag får bara dricka hihihi kulig hörna......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0