Dag 10

- 4 kg på vågen det var roligt börjar synas på mina jeans dom e lite lösare.
Händer ju inte så mkt när man jobbar åt kelda soppa innan jag åkte o ska ta en dryck här på jobbet kl 02.00 sen blir det en innan läggdax.
När jag vaknade kom Anders hem med Doris som varit på rtg och blivit yr så hon hade ringt efter Anders, det visade sig att hon ätit frukost kl 09 o sen ingenting fattar hon väl själv att man kan bli yr o illamående.......
Hon fick ialla fall middag och mådde genast bättre..... Herregud säger jag bara!!!! Hon ska sova hos oss i natt.
Sonen var på bio med Kotten wolfman en skräckfilm Anders körde dom dit o Ture eller Mia skulle hämta dom.
Det var riktigt svårt att köra in på jobb idag vår Fuglieväg var igen fykt o det snöade jag körde fast en gång men jag klarade ut att köra igen men fy för katten.............JAG ÄR BARA SÅ TRÖTT PÅ DENNA SNÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0