1:a dagen av 21

Ja så var det dagen D. Gick upp som vanligt o fixade frukost till Martin som var som vanligt trött. I går hade vi det jättetrevligt med buffolovingar i Höllviken sen var vi på Hamnkrogen i Trbg Thés o Martin grillade sitt eget kött på en lavasten häftigt... därefter körde vi hem Thés o Neil. Väl hemma blev det soffläge vi var mätta o trötta alla 3. Men det var ju den sista DAGEN PÅ MITT FETA LIV så vi slog till med lite glass oxå. Sängen skrek så kl 23.45 slöt sig dom blå.
Ja, som sagt frukost till sonen o till mig en MODIFAST choklad det var faktiskt inte så äckligt som jag trodde inga korn o faktiskt krämig men det skriver jag nog inte om 21 dagar hihihi.
Nu en runda till mamma med hmmm bullar......ska känna doften av dom ända till Arlöv.....
Städerskan kommer o då rymmer jag fältet så e jag minst i vägen. Återkommer 3 påsar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0