YES YES YES

- 30.5 KG DET E STORT DET MITT FÖRSTA MÅL ÄR NÅTT!

Så är det bara 10 till.
Dom sista hg har varit svåra.....men men det känns bara så bra belönade mig idag med 2 par jeans, 1 blus och 2 linnen.
Var med båda barnen och Neil på Mobilia det var egentligen Martin som skulle ha en skjorta o jeans men vi hittade inget så det blev till Thes o mig istället.
Har ösregnat hela dagen......så vi trotsade vädret med shopping. Vi var lata idag och beställde mat på Martins förra praktik stek o grillgott i Trelleborg det blev kycklinglår, purjolökspotatis o sås det ska bli gott.
Varit ledig igår o idag och förmodligen i morgon oxå skall ha en extra på torsdag, då jag även ska ha ett husmöte med Amway det har gott bra med att få hit folk så vida dom inte ringer återbud. Pratade med städerskan idag o dom kommer 30/8 så får vi se hur det går.
Ska bli skönt att fly landet på lördag.....Bulgland med mannen o mamma o Arne sol,bad o värme kan bara inte bli bättre.

myspysThés o jag midsommarafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0