Nu e det söndag kl är 01.54

Ja jag är på jobb..... dessutom hela helgen + halva nästa vecka det blir 8 nätter i sträck.Så har vi det var 12:e vecka.

- 16,8 kg på vågen helt ok.
 Jag har shoppat lite kläder förra fredagen blev det 1 par jeans o en blus och i måndags blev det 2 par jeans och en jeans tunika nu ska jag lugna mig för jag går ju ner hela tiden kuligt tycker jag men det e faktiskt roligt att köpa lite nytt. Har rensat ut "lite" hemma det blev 3 stora säckar med kläder som jag inte kan eller vill ha (många e för stora).
Det var många år sedan jag kunde säga att kläder var för stora för mig........

Händer ju inte så mkt när man jobbar 36 timmar i helgen 12 timmars vakterna är jobbiga så det e bara att sova, äta o jobba.
Det var ganska stökigt på jobbet i går kväll men tack o lov klarade vi upp situationen. Nu längtar jag riktigt mkt efter min säng.
Anders kände sig ensam idag Thés o Neil hade varit där o grillat ( gott för dom) dom slötittade på en film efteråt sen körde dom hem, Martin är på fest och kommer inte hem fören i morgon.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0