Ja så var påsken över!

- 15.5 visade vågen igår

Ja så var påsken till ända, jobbade 2 x-tra nätter skärtorsdag och påskdagen på Amager helt otroligt att vara hemma 07.30 kl skönt att krypa ner i sängen.
 
 Påskafton firades med Thés, Neil,Conny,Ted o Doris åt gott tillomed jag jag åt 1 ägg, 4 bitar sill som Conny köpt ock ugnsbakad lax med romsås enormt gott men sen var jag proppmätt.
Vi gick allesamman en runda med hundarna vi släppte dom på fältet o det var ju inte bra Stacy fick upp x antal harar. Doris Thés o jag gick hem det var svinkallt. Det slutade med att Conny fick köra o hämta djuret......som var väldigt trött....märkligt hade ju sprungit nonstop i ca 45 min.
Vi satt i uterummet o pratade sen gick vi in o skulle äta Doris fläskfilé gryta tog lite ½ köttbit ½ dl ris o lite sås jag blev mätt så jag nästan mådde illa ALDRIG äta så mkt.
Thés o Neil, Conny o Ted åkte hem vid 22-tiden stackars Thés skulle jobba dagen efter.

Körde Doris hem igår var inne på Allfrukt o köpte lite frukt o grönsaker, lämnade Doris sen åkte vi till Lidl där jag köpte frysta grönsaker gott gott gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0