Ja så var det måndag igen!

Stått stilla i helgen fortfarande - 17.5 kg.
Ska kanske försöka att väga mig en gång i veckan...klarar jag det?

Träffade min gamleste, bästaste vänn i lördags dom kom hem till oss, Anders trodde han kunde lura mig med att det var vänner till honom som skulle komma o till råga på allt jaktidioter, men jag visste att det var något lurt men inte att det var gamlaste.....
Trevlig kväll men grillad entrecote, nypotatis o aioli. Innan maten såg vi foton från vår Thailands resa o efter maten filmen. Dom tyckte där var fint o det kan jag lova att det är.......vill dit igen nuuuuuu

Mamma o Arne kom en stund igår så det blev filmvisning igen dom tyckte oxå det var vackert.
Vi fikade hade köpt kakor på morgonen jag är ståndaktig o drack bara kaffe.

Jag skulle jobba på natten så jag gick o lade mig en stund men sova kunde jag då rakt inte. Skulle jobba med Anny stökig natt dementa tanter.......

Anders ska till vetrienären i morgon Mitzy haltar som en galning Anders hittade en avlång knuta som går från frambenet över hela magen är det cancer sa vi att då avlivar vi henne men det kan ju vara något annat oxå vi får se i morgon.

Jobbar i natt går av på fredag morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0