Första natten på min avdelning

- 16,1 visade vågen i dag (ja det var egentligen igår skriver detta i natt)

Kanonfint väder strålande sol o ca 10 grader det är vi värda.......
Försökte vila lite sova kunde jag då rakt inte det var ...ja ni läser rätt för varmt. Jag som ständigt fryser.
Gick upp vid 15.30 kl rakt in i duchen, sen blev det lunch för min del 1,5 tunna skivor falukorv, 2 pyttesmå stekta potatisar o 1 dl kokta grönsaker gott gotti gott gott.
Gjorde mig sen i ordning o körde in till Mobilia hittade 2 par byxor med tantvarning.....gummiband i linningen, men jag kunde ha en storlek mindre och kan förhoppnongsvis ha dom lite längre.Tog en fika med min man som skulle köpa något som jag inte kommer ihåg.

Därefter blev det hemfärd till mamma som skulle ha tupperware party, trevliga saker köpte 3 burkar o en kulig sak som gör hål i pajdegen.
Nettan o jag samkörde så efteråt körde vi hem till Nettan o gick ut med Sigge the dog o sen jobb.
Blev varmt välkomnad dom tyckte det var kul att jag gått ner så mkt o att det var skönt att jag var tillbaka det var roligt.
Natten hitintills har varit lugn....hoppas det fortsätter så.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Gud vad kul att du har gått ner så mycket i vikt på så kort tid :D ....Tycker dock att det e dax att du lägger ut före och efter bilder :D kram

2010-04-10 @ 08:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0