En skön lördag

- 17.5 kg på vågen mmm det tycker jag om.

I går var maken o jag i Malmö, hämtade våra lagade skinnjackor, köpte kött till i morgon, gick in i en fridtids affär det blev dyrt 1 soft shell jacka till Anders o 2 till mig. Fann en rosa som jag bara skulle ha var riktigt ekonomisk o köpte det för liten så om 2-3 kg ner till passar den, o en blå som jag kan ha nu.

Dottern o Neil kom vid 18-tiden vi grillade o hade köpt nypotatis från cypern det var supergott. Vi såg lite på tv sen körde dom hem Thés jobbar hela helgen synd om henne.

I kväll ska vi ha folk danska vänner till Anders det blir reprisen från igår med grillat o nypotatis o aioli.
Skriver mer i morgon om hur kvällen var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0