April, april

- 14,6 så det e ju bra.
Nej har faktiskt inte blivit lurad i dag. Thés o Neil var o fikade hos oss dom fick ungsvarma frallor, jag drack vatten.......

Martin o jag var superduktiga vi städade uterummet dammsög o skurade bord, kyl o golv, Martin skulle ha fest i kväll.
Anders kom hem vanlig tid, jag sov lite under kvällen skulle ju jobba på Amager B2, L-G´s avd men han har semester är i Sundsvall fy vad kallt....

I går var Nettan o jag i dk skulle till Skat Øresund måste vara nå´t fel på hennes skatt men desvärre var det inte det....jag fick 23.800 tillbaka men 12000 är för att jag pensionssparar i dk, men det var ju bra en bit på väg till Thailandsresan......
Därefter var jag först på Fakta o handlade bröd sen var vi på Bilka på Field´s köpte lite kött, grönsaker o lite annat smått o gott.

Morgondagen blir nog super vi ska grilla jag ska äta kyckling, potatismos o aioli mums säger jag bara mer om den upplevelsen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0